اوهوم

اوهوم...
کلمه ای است که این روزا رایجه بین دختر و پسر ها و حتی سالخورده های زندگیمون.
داریم مث آب خوردن ازش استفاده می‌کنیم تو مراوده هامون.
چیز عجیبی نیست شاید اکثرا معنی بله را بده اما کاش وقتی داریم تو دنیای شیشه ای و مجازیمون ازش استفاده می‌کنیم
حداقل وُیسشو بدیم یا که اصلا بدونیم در مقابل کی داریم ازش استفاده می‌کنیم.چون معنایش لذت زندگی و نفرت روزگار رو توام بهت میده.
حالا این کلمه شده تیکه کلام من، نه به خاطر اینکه منم میخوام ساده بگم و رد شم نه... چون شده بود تیکه کلام هر شبِ اون .
حالا این کلمه شده پادشاه یکه تازِ زبانِ من و با خیال راحت بر تخت واج گاه دهانم تکیه زده.
چیز عجیبی نیست وقتی آهنگش میشه آهنگ مورد علاقم، رنگ دوست داشتنی اش رو دوست دارم، فرد مورد علاقشو عزیز میدونم،!،
چرا نباید کلمه ی مورد علاقشو بردارم؟؟؟.
عشق و دوست داشتنو قاطی کردم. عقل و قلبم هر چی میخوان از لابلای هم جداشون کنن نمیتونن.
بهم گره خوردن و فشرده ‌شدن.
میترسم!...
میترسم از اینکه آخرش خسته بشن و توافقی هوس رو بِکشن بیرون و تحویلم بدن.
اما امیدم رو به فاصله ی بین قلب و عقلم بستم که از دستشون سُر بخوره و تا قعر تمایلاتم سقوطی بی برگشت کنه.
من میمونم و عشق و دوست داشتنش.
  • نیما دشتیان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

خیال های عریان

خیال های لخت گاهی تابو ها رو میشکنند و برهنه بیرون میان. امان....

بوی قهوه بوی نامش می‌دهد
چون که هر دو تلخی خود را یهویی می‌دهند...


Designed By Erfan Powered by Bayan