Help Me

چرا دیگه نمیتونم بنویسم؟!! 

چرا حس میکنم خاموش شدم!، از اون خاموشی هایی که ملت تامام تلاششون رو میکنن تا آتیشه دوباره گُر نگیره، از اونا که کلی آب میریزن روش تا سرد شه،! از اونا که زیر تَل ها خاک مدفونش میکنن تا خفه شه!،

اره!. درسته!. 

دقیقا همین شدم، بدون گرمی، بدون دود، بدون ایجاد ترس برای ملت که نکنه روشن شه و جایی رو آتیش بزنه،!

دوس دارم بشم اون آتیشی که لب ساحل روشن میکنن و دورش جمع میشن که خاطره تعریف کنن و بنوازن. هر جور نواختنی هاااا!! نواختن گیتار، ویولن، کالیمبا، نواختن روح دوست و  معشوقه.

اصلا میدونی چیه؟! دلم میخواد با یه اکیپ برم سفر، فرقی نمیکنه کجا!، از اونا که احتمالن خیلی ها شون همو نمیشناسن و تازه تو مسیر و مقصد با هم آشنا میشن. 

دوس دارم بشم اون آتیشی که تو دل طبیعت باهاش عکس میگیرن و برا بقیه ی ملت میفرستن، اون آتیشی که چایی شونو باهاش درست کردن و بهش میگن چای آتیشی، جوری که وجودشو از آتیش گرفته. 

اصلا کسی هست بلاگ بخونه تو این دوره و زمونه دیگه؟

اگه کسی صدامو شنید، یه کمکی.... نه هیچی ولش کن.!

از یه آتیش خاکستر شده به............!!

  • نیما دشتیان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

خیال های عریان

خیال های لخت گاهی تابو ها رو میشکنند و برهنه بیرون میان. امان....

بوی قهوه بوی نامش می‌دهد
چون که هر دو تلخی خود را یهویی می‌دهند...


Designed By Erfan Powered by Bayan