کجایی؟

محبوبم کجایی؟!

دیر شده!

به بودنت نیاز دارم!

به اینکه پز تو جلو بقیه بدم نیاز دارم!

میگن آدم ها معمولاً پز چیزهایی رو میدن، که عقده شون بوده!

آره من عقده ی بودنت رو دارم!

خسته ام از اینکه هی گفتم آه ثم آه

خسته ام از اینکه ملت رو دو تایی ببینم 

و مطمئن باشم از معشوقه هاشون سرتری، قشنگ تری و خوش صداتری اما نباشی تا به بقیه ثابت ش کنم و پزتو بدم...

تو خسته نشدی؟...

 

 

 

 

  • نیما دشتیان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

خیال های عریان

خیال های لخت گاهی تابو ها رو میشکنند و برهنه بیرون میان. امان....

بوی قهوه بوی نامش می‌دهد
چون که هر دو تلخی خود را یهویی می‌دهند...


Designed By Erfan Powered by Bayan